Czy zastanawiałeś się nad kampanią e-mail marketingową, ale nie masz pewności, od czego zacząć? Możesz przestać szukać tego, co musisz zrobić, ponieważ jesteś teraz we właściwym miejscu! Przeczytaj w całości poniższy artykuł, aby poznać porady, które pomogą Ci w korzystaniu z e-mail marketingu.Kontynuując kontakt z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, możesz spróbować wysłać jakieś przypomnienie.
Możesz na przykład dodać do reklamy przycisk „odwiedź dzisiaj”. Ponadto zamknięcie postscriptu może poinformować Twoich klientów, aby upewnić się, że nie lekceważą CTO.Nie angażuj się w rozpowszechnianie niechcianych wiadomości e-mail. Każdy, kto otrzyma wiadomość e-mail, o którą nie prosił, wpadnie w złość i prawdopodobnie zgłosi, że jest spamem. Jest to nie tylko szkodliwe dla Twojej reputacji, ale w rzeczywistości może spowodować, że Twój dostawca usług internetowych zablokuje Ciebie lub Twojego dostawcę usług poczty e-mail, aby zawiesić Twoje konto.Zawsze otrzymuj pozwolenie! Niechciane wiadomości e-mail nie są mile widziane, aw niektórych przypadkach mogą zostać zablokowane przez dostawcę usług internetowych. Kontaktując się z kimś, zawsze dołączaj newsletter lub ofertę – w ten sposób klient ma szansę wyrazić zgodę na otrzymywanie Twoich wiadomości. Ostatnią rzeczą, jakiej chcesz, jest bycie oznaczonym jako spamer.Nadaj swoim e-mailom osobisty charakter, aby przyciągnąć klientów. Jak w wielu firmach, ludzie lubią osobisty kontakt. Będą robić interesy z osobą, do której czują się przyjaźnie. Jako przykład podaj powód, dla którego otrzymują e-maile od Twojej firmy w wysyłanych do nich materiałach marketingowych.Bardzo często ludzie przeglądają Internet za pomocą telefonów komórkowych zamiast korzystania z pełnowymiarowego komputera. Ponieważ tak jest, powinieneś zrobić to tak, aby szerokość każdego wysyłanego e-maila była łatwo widoczna na telefonie komórkowym.
Powinieneś również upewnić się, że zrobiłeś to samo ze swoją stroną docelową.Wykaż się kreatywnością w projektach wiadomości e-mail, aby dowiedzieć się, co działa najlepiej.
Wyślij kilka e-maili z treścią i linkami różniącymi się czcionką i kolorem tekstu. Baw się pozycjonowaniem obrazu, w tym przyciskami i logo. Po wysłaniu wiadomości e-mail sprawdź, które z nich mają najlepsze współczynniki klikalności. Trzymaj się ich na razie, ale zmieniaj to od czasu do czasu, aby zobaczyć, czy możesz znaleźć metodę, która działa jeszcze lepiej. Większe współczynniki klikalności oznaczają większą sprzedaż.Twoje działania e-mail marketingowe przyniosą najlepsze rezultaty, gdy skoordynujesz je z resztą kampanii marketingowej. Nie działaj przeciwko sobie, niepotrzebnie powielając swoje wysiłki w kilku różnych kanałach marketingowych. Upewnij się, że korzystanie z poczty e-mail, mediów społecznościowych i tradycyjnych miejsc jest tak zaprojektowane, aby dobrze ze sobą współpracowały.Spróbuj przesłać dalej recenzję produktu, wysyłając wiadomość e-mail do swoich klientów. Możesz wstawić link do wiadomości e-mail, który informuje ich o rejestracji, klikając ten link. Końcowe PS w wiadomości może skłonić ich do skorzystania z okazji, którą im zapewniasz.Jeśli chodzi o wysyłanie skutecznych e-maili marketingowych, musisz być swoim największym krytykiem. Powinieneś przeczytać każdy e-mail, który dodasz do rotacji. Jeśli masz trudności z dokończeniem e-maila, jak możesz oczekiwać, że potencjalni klienci zainspirują się nim? Ponadto, utrzymuj zaangażowanie długoletnich czytelników, często dodając i aktualizując swoje e-maile.Prosta i skuteczna strategia e-mail marketingu jest w zasięgu Twojej ręki przy odrobinie ciężkiej pracy i tych pomocnych wskazówek, które Cię poprowadzą. Marketing e-mailowy może być prostym sposobem na poinformowanie ludzi o Twoich produktach lub usługach, więc zacznij już dziś. Nie pozostaje nic innego, jak zacząć!