Duża część prowadzenia odnoszącej sukcesy firmy polega na nauce informowania o swojej firmie.
Aby to zrobić, potrzebujesz silnej kampanii marketingowej; jednym z najlepszych sposobów na marketing Twojej firmy jest wykorzystanie e-mail marketingu. Marketing e-mailowy może być inteligentnym sposobem na dotarcie do rynku docelowego, a oto kilka świetnych wskazówek, jak odnieść sukces.Jeśli masz klienta, który ma urodziny, upewnij się, że wysłałeś e-mail uzupełniający, który zawiera wiadomość z okazji urodzin. Dołącz prośbę do wiadomości e-mail, która mówi tej osobie, aby udała się w określone miejsce. Zakończenie może zawierać link informujący go o możliwości zostania subskrybentem poprzez kliknięcie na niego.Kiedy poprosisz ludzi o wyrażenie zgody, poinformuj ich, czego mogą się spodziewać. Powiedz im, co będziesz wysyłać i jak często to będziesz wysyłać. Ludzie będą bardziej skłonni do rejestracji, jeśli będą wiedzieć, że nie będziesz zalewać ich skrzynek odbiorczych rozwlekłymi e-mailami, których nie mają zamiaru czytać.Aby utrzymać zaangażowanie odbiorców wiadomości e-mail, używaj różnych sekwencji dla różnych typów czytelników. Na przykład, jeśli otrzymasz adres e-mail ze sprzedaży, klient powinien otrzymać bardzo charakterystyczny e-mail powitalny niż czytelnik, którego e-mail otrzymałeś od potencjalnego klienta. Jeśli czytelnicy nie otrzymują z wiadomości e-mail tego, czego chcą, po prostu ich nie czytają.Spróbuj użyć testów A/B w swoich tematach. Wysyłaj połowę wiadomości z jednym tematem, a połowę z drugim. Pomoże Ci to określić, jaki typ wiersza tematu pomaga otworzyć Twoje e-maile, a jaki spowoduje ich usunięcie.Zachowaj szczególną ostrożność podczas tworzenia pierwszych trzech wiadomości e-mail dla nowych klientów. Nowy klient powinien otrzymać wprowadzającego e-maila z zaproszeniem do dołączenia do Twojej listy marketingowej. Gdy zaakceptują Twoje zaproszenie, w następnej wiadomości e-mail powinien zostać poinformowany o zniżkach lub ofertach specjalnych, których mogą się spodziewać po zarejestrowaniu się. Trzeci e-mail powinien zawierać pierwszy newsletter i ofertę specjalną.Kampania e-mail marketingowa wymaga fazy projektowania i testowania, tak jak wszystko inne.
Zaplanuj poświęcenie czasu na upewnienie się, że Twoje wiadomości omijają wszystkie techniki używane do zwalczania spamu, od filtrów treści po blokowanie obrazów i tłumienie skryptów java.
Możesz wysłać milion wiadomości na ślepo i nigdy nie wiedzieć, czy w ogóle są widziane.Twórz treści, które będą interesujące i pouczające Twoją bazę klientów. Przekaz powinien być angażujący, a nie przepełniony suchą, nudną treścią. Odbiorcy z większym prawdopodobieństwem przeczytają go do końca, jeśli nie będzie zbyt długi. Gdy zobaczą, że Twoje treści są istotne, Twoja reputacja wzrośnie.Twoja kolorystyka powinna być spójna i odzwierciedlać Twoją markę. Jeśli twoje kolory są na całej planszy, będziesz wyglądać na amatora, a twoje wysiłki mogą nie przynieść pożądanych rezultatów. Możesz zajrzeć na strony takie jak COLOURlovers, jeśli potrzebujesz dobrych pomysłów, które pomogą Ci zacząć.Rozważ pogłoskę, że wyprzedaż dobiega końca. Wstaw oświadczenie, które mówi Twoim klientom, aby natychmiast zasubskrybowali, aby mogli skorzystać z tej sprzedaży. Zamknięcie e-maila może im powiedzieć, że nie mogą przegapić tej niesamowitej okazji i działać już teraz.E-mail marketing może być bodźcem dla Twojej firmy lub może zaszkodzić Twojej firmie. Skorzystaj z przedstawionych tutaj wskazówek, aby upewnić się, że Twój plan marketingu e-mailowego zrobi to, czego potrzebujesz; zastosuj je w e-mail marketingu, buduj relacje z klientami i zwiększaj zyski.