Marketing mobilny to potężna taktyka marketingowa.
Czy korzystasz z biznesowej siły marketingu za pośrednictwem urządzeń mobilnych, takich jak telefony komórkowe? Poniższy artykuł zawiera porady dotyczące tej najnowszej formy marketingu dla Twojej firmy.Bądź zwięzły i zwięzły w swoich wiadomościach SMS do mobilnej kampanii marketingowej. Wiadomości są ograniczone do 160 znaków, więc zastanów się, jak jasno i krótko przekazać swoje informacje. Jeśli używasz skrótów w swoich wiadomościach, upewnij się, że są one powszechnie akceptowane i mają sens dla Twoich klientów.Upewnij się, że dajesz swoim klientom łatwy sposób na rezygnację z mobilnych wiadomości marketingowych. Opcje, takie jak kody do tekstu, które mają zostać usunięte z listy dystrybucyjnej, ułatwiają interakcję. Nawet jeśli klienci zrezygnują z otrzymywania wiadomości mobilnych, prawdopodobnie będą pamiętać, że to ułatwiłeś i będą bardziej skłonni do ponownego włączenia się, jeśli zobaczą wartość w Twoich wiadomościach.Bądź spójny z głośnością wiadomości. Zawsze powinieneś poinformować klienta z wyprzedzeniem, ile wiadomości planujesz wysłać w tygodniu lub miesiącu. Gdy to zrobisz, Twoi klienci wiedzą, czego się spodziewać i będą czekać na wiadomość od Ciebie. Zrób dobry harmonogram i trzymaj się go.Tworząc reklamy w internecie mobilnym, musisz upewnić się, że treść jest zgodna z większością różnych przeglądarek mobilnych. Należy to wziąć pod uwagę, ponieważ nie chcesz przypadkowo ograniczać klientom możliwości przeglądania Twoich treści. Trzymaj się głównych producentów telefonów i dokładnie sprawdź, czy istnieją jakieś ograniczenia, które mogą mieć dostawcy usług.O ile nie jest to absolutnie konieczne, unikaj dużych plików, takich jak zdjęcia w mobilnym przekazie marketingowym. Umieszczając link w wiadomości, upewnij się, że używasz skracacza adresów URL. Te kroki pomogą Ci zachować krótką i zwięzłą wiadomość, co znacznie skróci czas ładowania i pomoże utrzymać zainteresowanie klienta.Świetnym sposobem, aby zobaczyć, jak można połączyć marketing mobilny z mediami społecznościowymi, jest zwrócenie uwagi na innych ludzi, którzy robią to samo. Pozwoli ci to zobaczyć, jak wszystko jest robione poprawnie.
Nie będziesz chciał kopiować ich formuły dosłownie, ale pomoże to trochę naśladować ich styl.Nie używaj skrótów tekstowych w mobilnym przekazie marketingowym.
Chociaż komunikacja między osobami jest akceptowalna, wygląda to nieprofesjonalnie w przypadku firmy. Unikaj także używania wielkich liter w wiadomości. Twoi konsumenci poczują się, jakby ktoś na nich krzyczał. Dopuszczalne jest jednak użycie w wezwaniu do działania wszystkich wersalików.Reklamy, które wyświetlasz w witrynach mobilnych, również muszą być odpowiednio sformatowane, więc zdecydowanie musisz się tym zająć, jeśli w ogóle planujesz wyświetlać reklamy. Sprawdź usługi, takie jak iAd firmy Apple i MobClix, aby znaleźć różne sposoby wyświetlania banerów reklamowych w witrynach mobilnych.Twoje myślenie powinno się całkowicie zmienić w przypadku marketingu mobilnego, jeśli masz nadzieję odnieść sukces, ponieważ tak naprawdę nie masz już do czynienia z relacją jeden na jednego klient-klient. Masz teraz do czynienia z publicznymi osobami przeglądającymi swoje urządzenia mobilne. Oznacza to, że musisz wytrenować swój mózg, aby myśleć jak zajęta osoba i co przykułoby ich uwagę.Poinformuj odbiorców, jak często będą wysyłane wiadomości. Daj im opcje, jeśli nie chcą wiadomości tak często, jak chcesz im wysyłać. Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, to zostać szkodnikiem, który codziennie wysyła wiadomości, gdy Twoi odbiorcy poinformują Cię, że woleliby cotygodniowe wiadomości. Mogą w tym pomóc oczekiwania dotyczące częstotliwości.Marketing mobilny to najnowsze osiągnięcie w reklamie. To najlepszy sposób na zdobycie przewagi nad konkurencją. Korzystając z porad zawartych w powyższym artykule, możesz wykorzystać tę doskonałą formę marketingu w swojej firmie.