Wskazówki dotyczące płynnego marketingu wideo, z których każdy może skorzystać

Marketing wideo to jedna z najlepszych technik, których możesz użyć, aby ulepszyć swój biznes.

Ogromnym błędem jest niekorzystanie z tej wysoce skutecznej metody marketingowej. Ten artykuł zawiera kilka świetnych wskazówek dotyczących marketingu wideo. Studiując je uważnie i stosując je w swoim biznesie, z pewnością odniesiesz ogromny sukces.Regularnie publikuj filmy, jeśli chcesz wzbudzić zainteresowanie użytkowników. Jeśli ludzie są tobą zainteresowani, ale nie pokazujesz im niczego nowego, mogą szybko się tobą znudzić. Chociaż nie chcesz przytłaczać ich zbyt dużą liczbą filmów, powinieneś spróbować je tworzyć co najmniej raz lub dwa razy w miesiącu.Każdy film powinien dotyczyć konkretnego tematu. Łatwo jest odejść od tematu, jeśli nie przygotowałeś się odpowiednio. Napisz zarys swojego scenariusza i miej go przy sobie podczas kręcenia filmu. Upewnij się, że Twoje filmy pozostają na temacie i skoncentrowane, a odniesiesz sukces.Jeśli Twoi klienci mają trudności z używaniem Twojego produktu, nagraj film wyjaśniający, jak to zrobić. Ten rodzaj wideo nie tylko pomoże rozwiązać problemy Twoich obecnych klientów, ale także pomoże pokazać nowym klientom, dlaczego powinni kupić Twoje produkty.Rozważ zorganizowanie konkursu, w którym Twoi klienci przesyłają filmy, które stworzyli dla Twojej firmy, a następnie wyświetlaj je okresowo zamiast własnych. Klienci uwielbiają widzieć swoją nazwę w świetle, a te wspaniałe dzieła sztuki pomogą promować Twoją firmę, a z czasem mogą nawet stać się wirusowe.Pamiętaj, jak krótkie są czasy koncentracji uwagi online. Masz około dziesięciu sekund w swoim filmie, aby przyciągnąć uwagę odbiorców. Utrzymuj całą treść poniżej dwóch minut, aby wywrzeć jak największy wpływ. Wskazówki dotyczące płynnego marketingu wideo, z których każdy może skorzystać

Jeśli nie wydaje się to wykonalne z powodu tego, co musisz tam zrobić, rozłóż swoje treści w filmach rozdziałów.Filmy muszą być osobiste, aby przyciągnąć uwagę widza.

Bądź zabawny, przyjazny, spokojny i pewny siebie, a Twoi widzowie nie zmienią kanału, że tak powiem. Im bardziej jesteś otwarty i uczciwy, tym lepiej zostaniesz przyjęty. Trzymaj się tematów, które naprawdę Cię pasjonują, ponieważ pojawią się one w Twoim zachowaniu.Każde wydarzenie to dobry czas na nakręcenie filmu. Prawdopodobnie spotkasz ludzi, którzy są ekspertami w swojej dziedzinie, z którymi możesz uzyskać wywiady. Jeśli wygłaszasz publiczne wystąpienia, upewnij się, że wydarzenie jest nagrywane na wideo.Samouczki wideo to świetny sposób na nawiązanie kontaktu ze znacznie szerszą publicznością. Kiedy ludzie nie wiedzą, jak coś zrobić, mają tendencję do szukania porady w Internecie. Posiadanie filmów, które nauczą tego, co chcą wiedzieć, sprawi, że staniesz się ekspertem w ich oczach.Nigdy nie pomijaj wezwania do działania. Twój film powinien mieć na celu osiągnięcie sprzedaży lub kliknięcia. Zawsze proś widza, aby zrobił coś na końcu filmu lub w jego pobliżu. Może to być wszystko, od faktycznego zakupu produktu lub usługi po samo skomentowanie samego filmu. Zawsze wywołuj odpowiedź.Spróbuj podzielić dłuższe filmy na mniejsze segmenty. Wielu marketerów wideo nie bierze pod uwagę możliwości skupienia uwagi odbiorców, więc tworzą zbyt długie filmy. Większość ludzi nie obejrzy 10-minutowego filmu o pojedynczym produkcie. Spróbuj podzielić taki długi film na kilka części, które można publikować raz dziennie.Jak wspomniano w pierwszym akapicie tego artykułu, marketing wideo to wspaniały, wysoce skuteczny sposób na ulepszenie firmy i zwiększenie zysków. Korzystając ze wspaniałych informacji, których nauczyłeś się czytając ten artykuł, możesz zobaczyć wyższe zyski, niż kiedykolwiek sobie wyobrażałeś. Nie czekaj dłużej, już dziś zacznij pracować nad strategią marketingu wideo!